2013. november 3., vasárnap

New guide is born :-)

Szigorú hierarchia uralkodott akkoriban az egyesületben. Nem kolbászolhatott bárki, bárhová, előszőr, ha a Cégek-mert akkoriban már volt pár, Popeye, az első, Unió-a Demisz tokaji kenutáborából kiszállt Csopaki-Lesták-Sasi, az én Drága felejthetetlen barátom, Fitz Roy, és Kanyon Aktív, Adventure-azaz Kövécs. Sok volt az ellentét, főleg, mivel Leskó Lacinál nevelkedett az új-és konkurrens generáció-Laci, aki csupa szív, de érzékeny, nem annyira kedvelte őket. és volt a VTE. A VTE is gyártatott miniraftokat. A BigPack, akik nagyon komoly felfújható hajógyártó cég-lásd tengeri mentűhajók, stb..Dömsödön gyártatta a hajóit. Európában-még nem volt unio-erős munkavédelmi szabályok korlátozták, ezeket a munkákat, sok egészségkárositó anyag szabadult fel, ezért, igyekeztek máshová vinni a gyártást. (pl. így gyártatta a SOTAR a raftjait Ukrajnában, vagy a Robson az epoxi lapátokat Mo.-on) Sőt... később a magyar vezető síkvizi lapátgyártó is Litvániába vitte a gyártást. Akik mellesleg hantás seggek, több telefonbeszélgetés alapján kaptam igéretet pár lapátra, szlalom célból, hogy kipróbálhatjuk...sose lett belőle makuka sem.... Így, mivel..."Túl sokat eveztem Bogollyal, és végvárival, az Unió-nál kell túrát vezessek Pataky Zolival. Nem volt ellenemre a határozat, pénzt is kaptam, Zolka jó csávó, Sasi meg szintén...  Amit rühelltem, a "Fakabát" az Unió bádog utifutija. Az egy vicc volt...a kajakokat egy sátortetőre kellett felspanizni, és a sisakok be voltak górva hátra, azon aludtam, de nem tudom már visszaperelni a gerincgondjaim költségeit  :-) Ja...Máriazell-nek mentünk. Ami a lexarabb útvonal. Akor már volt TEVA-m, ami über büdös lábszagot generál, nálam kevéssé büdöslábuaknál is  :-) Kb Bábolnától keresték, kis szarta tele a buszt. Mariazellnél a harmatos fűbe dörzsöltem a patám.... Ők, még nem ismerték a TEVA-t. Később, a HVG online kért tőlem riportot, egy ww.hu cikkel kapcsolatban, miért büdös a TEVA. Mert-mindenkinek az.A túra remek lett. Volt egy emberünk, kb 149.74 kg. Ketten húztuk fel rá a zippzárt, Zolikával, és két mellényt kapott a Wildalpeni kempingben, egyet előlről csatoltuk rá-egyet hátúlról. El ne süllyedjen, mint a Prince of Wales. Imádkoztam, ne előttem boruljon, a Campingplatzwalzenel be is dőlt... sok minden elmondható rólam, de sosem eveztem el a beborult hajók mellett, mint egyes túravezetőknek nevezettek, már akkor is átjárt a qva felelősségtudat. Nem volt kis job.... Mondjuk, akkortájt nem is volt hosszú egy túra... A kempingnél Sasi vidáman integetett a szedőkanállal  :-) Zolika, Janika, ne menjetek messzi, mindjárt kész az ebéd. SASI Forever+ Beteszek egy képet, Hernád áttörés, ezer éve, a felszerelés-frenetikus. Paksi VV szerelés, horgászmellények, ipari bukók, tornacipő, benne nylon zacskó, gumicsizma. Tisztelgés a nagy SASNAK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése